Offerte aanvragen? Klik hier.

Hospitality

Hospitality Apeople Services Susteren

De frontofficemedewerkers van Apeople Security verwelkomen en begroeten uw klanten en gasten. Zij beantwoorden vragen, verstrekken informatie en bieden ondersteuning bij eventuele problemen. Onze frontofficemedewerkers zijn vaak werkzaam in klantgerichte organisaties zoals hotels, ziekenhuizen, banken en restaurants.

Er bestaat een verschil tussen de functies van een receptionist en een frontofficemedewerker, hoewel beide gericht zijn op het bieden van klantenservice. Over het algemeen heeft een receptionist meer taken op het gebied van administratie, zoals het beheren van agenda's en het plannen van afspraken en vergaderingen. Apeople Security biedt ook Nachtreceptionisten aan.

Over het algemeen behoren tot de hospitality-taken:

  • Ontvangen en verwelkomen klanten of gasten
  • Beantwoorden telefoongesprekken en e-mails
  • Opbouwen relaties met klanten en gasten
  • Informatie verstrekken over producten en diensten
  • Oplossen van problemen en klachten van gasten of klanten
  • Communiceren met andere afdelingen over feedback en klachten
  • Verwerken van betalingen en facturen
  • Beheren afspraken en reserveringen
  • Registreren klantgegevens
  • Bijdragen aan een positieve klantbeleving


Wilt u meer weten of een vrijblijvende offerte ontvangen voor deze dienst? Neem contact met ons op of ga naar het offerteformulier.

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Diensten.

Mail ons - Apeople Services Susteren

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.